در ترکیب تیم لیمان لنکران صورت می‌گیرد؛
فوتسالیست‌های قمی با حضور در تیم لیمان لنکران، از این هفته در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان به میدان می‌روند.
کد خبر: ۶۵۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 10 September 2018

به گزارش تابناک قم، برای نخستین بار تعدادی از فوتسالیست‌های قمی با حضور در تیمی از کشور جمهوری آذربایجان، در لیگ برتر فوتسال این کشور به میدان می‌روند و این رخداد غنای فوتسال استان قم را به نمایش می‌گذارد.

باشگاه لیمان لنکران یکی از ۷ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان است و تیم‌های حاضر در این مسابقات در ۴ دور با هم مسابقه می‌دهند به طوری که هر تیم ۴ بار با تیم دیگر بازی می‌کند و در پایان هفته بیست و چهارم قهرمان لیگ مشخص می‌شود.

لیمان لنکران، سجاد کرمان فوتبالیست قمی و بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم را به عنوان یک مربی جوان ایرانی در رأس کادر فنی خود می‌بیند و این مربی نیز تصمیم گرفته از ظرفیت فنی بازیکنان قمی برای تقویت تیمش در همسایه شمال شرقی استفاده کند.

وحید صیدی، سید محمد موسوی، احمد قرنی و علیرضا صفری و به همراه یک بازیکن دیگر که وی نیز محمد موسوی نام دارد، ۵ بازیکن فوتبالیست و فوتسالیست قمی هستند که از سوی سجاد کرمان برای حضور در این تیم انتخاب شده‌اند و به سایر بازیکنان این تیم آذربایجانی پیوسته‌اند.

فوتسال قم پیش از این بازیکنانی را به طور مقطعی و موقت در کشورهای دیگر داشته است به طوری که چند بازیکن قمی در مقاطع مختلف لیگ فوتسال عراق بازی کرده‌اند و همچنین تعدادی از بازیکنان نیز در مسابقات کوتاه مدت همانند جام رمضان در کشورهای عربی بازی کرده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار