طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم معاون جدید دانشجویی فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر: ۶۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 10 September 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین به جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر اهمیت، حضور و رسالت دانشجو تنها به آموزش بود که تشکیلات مدون و گسترده ای در معاونت آموزش وجود داشت و اگر هم فقط امور رفاهی دانشجو مد نظر بود که معاونت توسعه این اقدامات را انجام می داد، اما فلسفه ای که موجب می شود معاونت دانشجویی فرهنگی ایجاد شود به دلیل رسالت های سنگینی بوده که بر دوش این معاونت گذاشته شده است.

وی افزود: کار فرهنگی موضوع مهم و حساسی است که پیچیدگی های خاص خودش را دارد و از این رو باید با نهایت دقت دنبال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کارهای بسیاری در حوزه فرهنگی انجام شده است گفت: باید بدانیم که کارهای محقق نشده نیز زیاد داریم که باید به دنبال آنها رفته و در تحقق آن کوشا باشیم.

ایرانی خواه تاکید کرد: باید طبق برنامه در حوزه فرهنگی پیش برویم و تمامی برنامه ها نیز اجرایی شود، البته ضروری است بدانیم که در اجرای برخی برنامه های فرهنگی انتظار است که قم الگو باشد.

سیامک محبی معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با بیان اینکه ساماندهی دانشجویان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی متناسب با اهداف دانشگاه و اسناد بالادستی مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: خود را مکلف می‌دانم در معاونت دانشجویی و فرهنگی، تلاش کنم تا فضای آموزشی با نشاطی را با رعایت ارزش‌های اخلاق اسلامی و متناسب با بافت فرهنگی شهر قم ایجاد کنم.

وی بر لزوم شناسایی استعدادهای دانشجویی تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم در ادامه مسیر معاونت دانشجویی و فرهنگی بتوانیم از این استعدادها به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات حکیم الهی معاون سابق دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی و محبی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار