معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم:
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم گفت: بيش از 90 درصد از منابع آب در بخش كشاورزي مصرف مي شود و فرهنگ سازي در زمينه‌ي اصلاح الگوي كشت مي‌تواند در راستاي بهره وري در مصرف راهگشا باشد.
کد خبر: ۶۵۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک قم، سيد محمدرضا هاشمي امروز در جلسه كارگروه فرهنگي اجتماعي و گردشگري ذيل ستاد اقتصاد مقاومتي استان قم با اشاره به بعضي مشكلات فرهنگي در سطح شهر قم اظهار کرد: مسئولان استان بايستي به فراخور وظايف خود نسبت به برنامه ريزي جهت بهبود وضعيت فرهنگي اقام نمايند.

وي با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر استفاده از كالاهاي توليد داخل و نامگذاري سال جاري با اين عنوان افزود: همه ي اقشار جامعه بايد نسبت به استفاده از كالاي توليد داخل تعصب داشته باشند و اين مهم زماني تحقق مي‌يابد كه در كنار توليد محصولات باكيفيت، مجموعه‌هاي فرهنگ ساز، كار خود را بدرستي انجام دهند.

معاون استاندار قم با اشاره به مشکل کم آبی و با بيان اينكه بيش از 90 درصد از منابع آب در بخش كشاورزي مصرف مي شود گفت: فرهنگ سازي در زمينه‌ي اصلاح الگوي كشت مي‌تواند در راستاي بهره وري در مصرف راهگشا باشد.

هاشمي همچنين به ضرورت فرهنگ سازي در زمينه‌ي رانندگي اشاره كرد و با اشاره به آمار تصادفات جاده اي تصریح کرد: 500 دانش آموز در 40 مدرسه‌ي استان قم به عنوان هميار پليس مشخص شده اند كه گام موثري براي تربيت نسل آينده جهت رعايت اين مسائل است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار