معاون سازمان راهداری:
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: آزادراه قم - کاشان از محورهای ترانزیتی است که باید بهره بردار نسبت به ارائه خدمات جاده ای در دو بخش نگهداری و ایمن سازی به مسافران و رانندگان بپردازد.
کد خبر: ۶۵۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 09 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم روز یکشنبه اعلام کرد که خداداد مقبلی در بازدید از این آزاد راه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت رویه آسفالتی این محور باید عملیات ترمیمی آن در قالب درزگیری، رفع دست اندازها و اجرای روکش آسفالت به فوریت دردستور کار قرار گیرد.

وی گفت: باتوجه به ایام پایانی تابستان و نزدیک شدن به دهه اول ماه محرم که آمد و شد زائران و مسافران در محورهای مواصلاتی بخصوص آزادراه قم - کاشان افزایش می یابد، اجرای طرح های زود بازده در قالب آرامسازی و نصب المانهای ایمنی جاده ای بیش از گذشته باید انجام شود.

مقبلی به تعمیر و تعویض گاردریل های معیوب این محور اشاره کرد و افزود: لزوم همکاری و وظیفه نظارتی اداه های کل استانی اقتضا می کند که بر نوع و نحوه اجرای طرح های نگهداری از راه ها توسط شرکت های بهره بردار نظارت کامل داشته باشند.

آزادراه کاشان- قم با بیش از 100 کیلومتر طول در مسیر ترانزیتی شمال- جنوب کشور قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت های بهره بردار در قبال دریافت عوارض و دیگر درآمدها، باید به ارائه خدمات حداکثری و مطلوب بخصوص بهسازی راه ها اقدام کنند.

وی استفاده از فناوری های روز درامر نگهداری راه ها را از جمله عوامل مهم در راستای تسریع در اجرا، کاهش در هزینه و ارائه کیفیت مطلوب در خدمات جاده ای برشمرد.

مقبلی ادامه داد: اداره های کل استانی نیز بعنوان نمایندگان مردم باید در امر نظارت بر نحوه ارائه خدمات توسط شرکت های بهره بردار از آزادراههای کشور حضوری جدی تر از گذشته داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

350 کیلومتر آزادراه، 400 کیلومتر بزرگراه و 500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان قم وجود دارد.

در این بازدید که مدیرکل و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم و همچنین نماینده شرکت بهره بردار آزادراه قم - کاشان نیز حضور داشتند، نحوه ارائه خدمات به رانندگان و همچنین نحوه نگهداری و تامین ایمنی این محور مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار