اختلاف شهرداری و تاکسیرانی در نرخ کرایه تاکسی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از افزایش 10 درصدی کرایه تاکسی در قم ظرف چند روز آینده خبر داد. این در حالی است که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم این رقم را ۷.۵ درصد اعلام کرده است!. اختلاف در قیمت گذاری نرخ کرایه تاکسی، یکی از چالش های پیش روی مدیریت شهری در قم بوده که دود این اختلاف در چشم مردم می‌رود.
کد خبر: ۶۵۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 09 September 2018

به گزارش تابناک قم، عزتی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به اجرایی شدن افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قم، اظهار کرد: مصوبات لازم درباره افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی از سوی شورای شهر و فرمانداری قم گرفته شده و اجرای آن بر روی تمامی تاکسی ها انجام خواهد شد که تا چند روز آینده قابل اجرا است.

وی با اشاره به نحوه محاسبه کرایه تاکسی هایی که به سامانه هوشمند تاکسی مجهز هستند، افزود: محاسبه نرخ کرایه تاکسی توسط سامانه هوشمند تاکسی در شهر قم براساس مسافت و زمان صورت می‌گیرد.

این در حالی است که عباس ذاکریان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش میانگین ۷.۵ درصدی کرایه ها اععم از تاکسی بی سیم و خطی خبر داده است.

ذاکریان در گفتگو با خبرنگاران، افزود: اکنون این مصوبه در شورا به تصویب رسید و مهلت فرمانداری برای اعلام نظر نیز گذشته و اکنون مصوبه قانونی است.

معاون شهردار قم بیان داشت: بنابر این مصوبه افزایش ۷.۵ درصدی تنها باید آگهی شود تا سپس اعمال شود.

اختلاف در قیمت گذاری نرخ کرایه تاکسی، یکی از چالش های پیش روی مدیریت شهری در قم بوده که دود این اختلاف در چشم مردمی می‌رود که امید به تدبیر مدیران استانی دارند!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار