شکست عجیب و غیر منتظره نماینده قم!
تیم فوتسال شهروند ساری در دیداری خانگی مقابل تیم سوهان محمد سیما قم این تیم را با گل‌های متعدد بدرقه کرد. تیم شهروند ساری 16 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و تیم سوهان محمد سیما قم نیز 15 امتیازی است و در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 08 September 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال شهروند ساری عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری میزبان تیم سوهان محمد سیما قم بود که در پایان این شاگردان محمد اسماعیل پور بودند که با 7 گل قمی‌ها را در هم کوبیدند.

تیم شهروند ساری، نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران است که عصر جمعه در ساری به مصاف نماینده استان رفت که موفق به کسب برد پر گل خانگی شد.

ساروی‌ها از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه هشت توسط مراد ناظری به گل اول دست یافتند و در دقیقه 14 نیز امیرحسین رسولی گل دوم ساروی‌ها را به ثمر رساند و در دقیقه18 نیز رضا امانی گل سوم این تیم را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با همان نتیجه سه بر صفر به سود ساروی‌ها به پایان برسد.

شاگردان اسماعیل پور نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 22 توسط طاها مرتضوی کل چهارم را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه 27 نیز محسن شنوفی بازیکن تیم سوهان قم با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا ساروی‌ها پنجمین گل تیم خود را توسط مراد ناظری به ثمر برسانند اما این پایان کار نبود و در دقیقه 30 علی رهنما گل ششم شهروندی‌ها را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد نیز گل اول نماینده استان قم توسط روح الله ایثاری به ثمر رسید.

در دقیقه 38 نیز گل هفتم ساروی‌ها توسط کیانوش شیرپور به ثمر رسید تا شاگردان اسماعیل پور با نتیجه 7 بر 1 از سد حریف خود بگذرند.

تیم شهروند ساری 16 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و تیم سوهان محمد سیما قم نیز 15 امتیازی است و در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

حاشیه ها

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار