رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به زیرپوشش قرار دادن بیش از یک میلیون نفر از مردم استان قم در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، گفت: این موضوع نشان دهنده اعتماد و باور عمیق مردم به فعالیت های صورت گرفته در حوزه سلامت است
کد خبر: ۶۵۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 07 September 2018

به گزارش تابناک قم ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم بزرگداشت روز بهورز با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت به این امر توجه جدی دارد و در این راستا توانسته ایم با کمک بهورزان به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی عنوان داشت: بهورزان در خط مقدم سلامت فعالیت می کنند و نقش کلیدی و ارزشمند آنها بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر سلامت به این نقش باور داشته و در راستای تقویت جایگاه بهورزان تلاش می کنند.

ایرانی خواه با اشاره به زیرپوشش قرار دادن بیش از یک میلیون نفر از مردم استان قم در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، گفت: این موضوع نشان دهنده اعتماد و باور عمیق مردم به فعالیت های صورت گرفته در حوزه سلامت است که در روستاها به کمک شما بهورزان انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به شاخص های سلامت اشاره کرد و گفت: کاهش مرگ و میر مادران، کاهش مرگ و میر کودکان، واکسیناسیون و... در روستاها توسط بهورزان انجام می شود که در این شاخص ها ارتقا داشته و شاهد تحولی عظیم هستیم.

همچنین در این مراسم دکتر ایزانلو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز طی سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر 59 خانه بهداشت در روستاها فعال است و 83 بهورز نیز فعالیت می کنند.

وی گفت: محیطی ترین واحد که نماد توسعه مراقبت های بهداشتی نیز به شمار می رود، فضای کاری بهورزان است که با تلاش و کوشش در راستای خدمات رسانی به جامعه روستایی و گسترش عدالت خدمات نظام بهداشت تلاش می کنند.

ایزانلو تاکید کرد: بهورزان با ایثار و فداکاری خود در راستای خدمات رسانی به جامعه تلاش می کنند که همواره از تلاش های آنها قدردانی می کنیم.

در پایان این مراسم از بهورزان نمونه استان قم با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار