با پايان رقابت 22 شركت كننده انجام شد
نفرات برتر مسابقات سال 1397 شطرنج جام غدير با پايان رقابت 22 شطرنج‌باز در خانه شطرنج مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم معرفي و تجليل شدند.
کد خبر: ۶۵۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 02 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، امسال برای نخستین بار با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت شطرنج استان قم، رقابت‌های حساس و جذاب شطرنج سریع قهرمانی قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ذی‌الحجه با عنوان جام غدیر بین چهره‌های شاخص این رشته ورزشی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 22 تن از قهرمانان، پیشکسوتان و بازیکنان برتر شطرنج استان قم در کنار چند شطرنج‌باز میهمان از شهرهای آران و بیدگل و ساوه به میزبانی سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت شطرنج‌بازان شرکت کننده در این تورنمنت در یک جدول سوئیسی پنج مرحله‌ای به انجام رسید و شطرنج‌بازان به مدت پنج ساعت متوالی با هدف دست‌یابی به رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که مدیریت برگزاری این دوره بر عهده حسین رحمتی‌نشاط رئیس هیات شطرنج استان قم و سرداوری مسابقات بر عهده محمدرضا لاجوردی‌زاده داور بین‌المللی این رشته قرار داشت.

مدت زمان برگزاری این دوره از رقابت‌ها 10 به اضافه 15 ضرب‌در دو بود، به طوری که هر شطرنج‌باز به مدت 15 دقیقه برای تمام بازی زمان در اختیار داشت و به ازای انجام هر حرکت 10 ثانیه به زمان وی اضافه شد تا اینکه پنج نفر برتر همراه با بازیکن برتر نوجوان معرفی و تجلیل شدند.

10 نفر برتر این دوره از مسابقات شطرنج قهرمانی جام غدیر در قم به ترتیب مصطفی سخایی، مجید برزونژاد، امید خلیفات، محمدحسین کریمی‌راد، عیسی نصیری، حمیدرضا اسلامی، قاسم هفتانی، مهدی مطلبی، سیدحسن مهدوی و محسن غیاثی بودند که در مراسم پایانی با حضور قهرمانان و پیشکسوتان شطرنج استان و میهمانان این جام از آنها قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار