در سبك اسپورت کیک بوکسینگ SKF رقم خورد
نمايندگان هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم با كسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات سبك اسپورت کیک بوکسینگ SKF قهرماني كشور قدرت‌نمايي كردند.
کد خبر: ۶۴۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 21 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، اعضای تیم هیات ورزش‌های رزمی استان قم در حالی به مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ SKF قهرمانی کشور اعزام شدند که این پیکارها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به میزبانی هیأت البرز به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در این رقابت‌ها نزدیک به 400 رزمی‌کار در قالب 20 تیم از استان‌های مختلف کشور برای به دست آوردن سکوهای اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند و سهم رزمی‌کاران قم کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز بود تا قم در جمع چهار تیم برتر ایران قرار بگیرد.

افتخارآفرینان تیم منتخب هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در این پیکارها، رزمی‌کاران اوزان منهای 20، 27، 55، 60، 75، 80 و 90 کیلوگرم بودند، در حالی که این پیکارها در تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به انجام رسید.

در رده سنی نونهالان این پیکارها و در وزن منهای 20 کیلوگرم مهدی سیداحمدی با شکست حریفان خود نخستین نشان طلا را برای تیم هیأت ورزش‌های رزمی قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه علی کرمی در وزن منهای 55 کیلو گرم رده سنی جوانان روی سکوی نخست جای گرفت و طلایی شد.

سومین نشان طلای تیم منتخب هیأت رزمی قم حاصل درخشش دانیال بالوی‌زاده بود که در وزن منهای 75 کیلوگرم رده سنی جوانان روی سکوی اول ایستاد، ضمن اینکه عزیزمحمد عبدلی در وزن 80 کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان قم را به چهارمین مدال طلای این پیکارها رساند.

تنها فینالیست ناکام در ترکیب تیم هیأت قم محمدمهدی شکاری بود که در وزن منهای 27 کیلوگرم مسابقات نونهالان نتیجه دیدار نهایی را واگذار کرد و به نشان نقره رسید، ضمن اینکه محمدامیر سعادتمند در وزن منهای 60 کیلوگرم رده جوانان و مسعود سیف‌آبادی در وزن منهای 90 کیلوگرم رده بزرگسالان دو نشان برنز برای تیم هیأت قم به ارمغان آوردند.

با توجه به نتایج و مدال‌های توزیع شده در بخش انفرادی، رده‌بندی نهایی قسمت تیمی پیکارهای سال 1397 اسپورت کیک بوکسینگ SKF قهرمانی کشور مشخص شد و بعد از البرز، تهران و گیلان، تیم هیأت ورزش‌های رزمی قم با کسب چهار طلا، یک نقره و دو برنز به مقام چهارم ایران رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار