حجت الاسلام رضوانی مطرح کرد؛
مسئول دبیرخانه همایش علمی، پژوهشی اخلاق و رسانه گفت: یکی از اهداف این همایش تولید دانش اخلاق و رسانه در حوزه های بنیادین و حرف و مشاغل رسانه ملی و حتی رسانه های فراگیر است.
کد خبر: ۶۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 21 August 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سلمان رضوانی، مدیر گروه اخلاق اداره کل پژوهش های دانشگاه صدا و سیما و مسئول دبیرخانه همایش علمی، پژوهشی اخلاق و رسانه در گفت و گو با خبرگزاری حوزه با اشاره به همایش علمی، پژوهشی اخلاق و رسانه بیان داشت: حوزه اخلاق و رسانه مساله ای حائز اهمیت در اکثر کشورها است و از آنجایی که کشور ایران یک کشور اسلامی است نیازمند تولید دانش رسانه ای هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این همایش تولید دانش اخلاق و رسانه در حوزه های بنیادین و حرف و مشاغل رسانه ملی و حتی رسانه های فراگیر است.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به اولین کمیته علمی همایش علمی پژوهشی اخلاق و رسانه، بیان داشت: در این نشست اساتید دانشگاه های الزهزا(س)، علامه طباطبایی(ره)، دانشگاه امام صادق(ع)، موسسه علمی، پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه باقر العلوم و دیگر موسسات پژوهشی برای ارایه نقطه نظر حضور دارند.

وی ادامه داد: این نشست شامل حوزه سیاست گذاری، نحوه ارزیابی مقالات، هماهنگی جهت نشست های بعدی و اخذ مهارت از اساتید دانشگاه و برجستگان علمی که می توانند در ارایه مقالات این همایش مشارکت کنند برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه همایش علمی، پژوهشی اخلاق و رسانه گفت: فراخوان این همایش برای عموم دانشجویان، اساتید و حوزویان در حوزه اخلاق و رسانه است و به تبع تمرکز ما روی موسسات علمی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند از طریق دبیرخانه همایش و همچنین با مراجعه به وبگاه همایش مقالات خود را ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار