با كسب چهارمين پيروزي متوالي
بسكتباليست‌هاي مستعد و آينده‌دار قم با تداوم پيروزي‌هاي خود به ديدار پاياني مسابقات قهرماني رده سني نوجوانان ايران صعود كردند.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 20 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم نوجوانان هیات بسکتبال استان قم در حالی راهی رقابت‌های قهرمانی سال 1397 نوجوانان ایران شده که این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال به میزبانی استان خوزستان در شهر آبادان به انجام می‌رسد.

به همین منظور تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های بسکتبال قم به مربیگری یکی از بهترین‌های این رشته در سال‌های نه‌چندان دور و از مربیان جوان و با دانش بسکتبال قم یعنی ابوالفضل آزادفلاح مدت‌ها در تمرین بود و با کسب آمادگی لازم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد.

بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور نخستین بازی خود را برابر تیم هیات بسکتبال ایلام برگزار کردند، دیداری که نماینده قم توانست با نتیجه قاطع 56 بر 27 حریف را شکست داده و به یک برد ارزشمند دست یابد، ضمن اینکه نماینده قم در دومین بازی خود بازی باخت در نیمه نخست را از هیات قزوین برد.

تیم بسکتبال نوجوانان قم در دومین دیدار خود بازی را با حساب 62 بر 44 از تیم هیات قزوین برد تا با کسب چهار امتیاز و روحیه‌ای بالا برای برگزاری سومین مسابقه خود در مرحله گروهی به مصاف تیم هیات لرستان رفته و با نتیجه 59 بر 27 حریف را مغلوب کند.

با نتایجی که بسکتبالیست‌های نوجوان قم در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی ایران کسب کرده‌اند، این تیم با 6 امتیاز مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و برای راهیابی به مسابقه فینال، مسابقه سخت و نفس‌گیر مقابل هیات کرمان را نیز با برد قاطع 77 بر 45 پشت‌سر گذاشت تا برای کسب مقام قهرمانی یک بار دیگر به مصاف تیم بسکتبال هیات قزوین برود.

این در حالی است که امیرحسین خازنی، پویا حاجی‌خانی، یاسین احمدی، متین قاسمی، مهدی جعفری، محمدرضا سلطانی، کیان سلیمانی، محمدحسین حق‌دوست، امیرحسین حاجی‌بیگی، محمدمهدی پورمند، علیرضا نکونام و محمدامین آناهید بازیکنان تیم بسکتبال قم در آبادان هستند و هدایت نوجوانان بسکتبالیست قم را ابوالفضل آزاد فلاح بر عهده دارد، ضمن اینکه حسین زارعی و غلامرضا تقوی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست نماینده قم را در خوزستان همراهی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار