دو و میدانی کار آسیایی قم در گفتگو با مهر:
دو و میدانی کار قمی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: می‌خواهم در جاکارتا نماینده خوبی برای ورزش قم باشم.
کد خبر: ۶۴۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 20 August 2018

به گزارش تابناک قم،رضا ملک پوراظهار داشت: خوشحالم که امسال برای اولین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنم و این برای من اتفاق بزرگی است که در این سن و سال بتوانم حضور در مسابقاتی را تجربه کنم که آرزوی بسیاری از ورزشکاران است.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی کار سخت است و دوندگان شرق آسیا رقبای جدی من هستند اما من هم در آمادگی کامل به سر می‌برم و در دو ماه اخیر دو بار رکورد ۴۰۰ متر با مانع ایران را شکسته‌ام و به کسب نتیجه مطلوب در جاکارتا امیدوارم.

دو و میدانی کار قمی حاضر در بازی‌های آسیایی گفت: کسب مدال در دو و میدانی بازی‌های آسیایی گرچه غیر ممکن نیست اما با توجه به تجربه اول من و رقابت با دوندگانی که رکوردهای بهتری نسبت به من دارند بسیار دشوار است اما اگر بتوانم به فینال برسم از عملکردم راضی خواهم بود.

ملک پور بیان داشت: نگران وضعیت آب و هوایی جاکارتا و رطوبت اندونزی نیستم. پیش از این اردوهایی در این شرایط جوی داشته‌ام و بعید است هوای جاکارتا تاثیری در عملکرد من داشته باشد. رقبای من، به سختی تمرین کرده‌اند و شرایط مسابقه برای همه یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به روندی که برای آماده سازی جاکارتا طی کرده عنوان کرد: طی یک سال اخیر حمایت خوبی هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هم فدراسیون دو و میدانی از من انجام شده و از همه کسانی که در آسیایی شدن من، حتی کوچک‌ترین نقشی را ایفا کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

دو و میدانی کار قمی تصریح کرد: می‌خواهم در جاکارتا نماینده خوبی برای ورزش قم باشم و از همه هم استانی‌هایم می‌خواهم برای من در این رویداد بزرگ که چشم آسیا به آن است دعا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار