در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر مطرح شد
فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) با اشاره به حاشیه سازی صورت گرفته در خصوص برخی از پلاکاردها در تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفت: در همان چند دقیقه که برای طلاب سخنرانی کردم اعلام داشتم که پلاکاردهایی غیر از سخنان رهبری و یا مضمون سخنان رهبری در شان جلسه طلاب نیست و نسبت به جمع آوری این پلاکاردها اقدام شد.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 20 August 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تجمع طلاب در مدرسه فیضیه اظهار کرد: این تجمع به صورت کاملا خودجوش برگزار شد و حوزه علمیه سپس ورود کرد تا نسبت به کنترل تجمع اقدام کند و در این خصوص نیز اقدامات لازم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد می خواستند که تجمع را به بیرون از مدرسه فیضیه هدایت کند، اضافه کرد: در این خصوص ممانعت لازم به عمل آمد و اجازه خروج از مدرسه فیضه داده نشد.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) با اشاره به سخنرانی خود در این تجمع بیان کرد: طبق زمان اعلام شده طلاب در سالن حضور یافته ولی سخنران هنوز به محل برگزاری مراسم نرسیده بود و به همین دلیل بنده چند دقیقه ای مطالبی را مطرح کردم تا سخنران جلسه که آقای رحیم پور ازغدی بود به محل برگزاری مراسم برسد.

وی با اشاره به اینکه گفته شده است که سخنران از سوی شما به مراسم دعوت شده بود، یادآور شد: چنین مسئله ای صحت نداشته و آن را تکذیب می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به حاشیه سازی صورت گرفته در خصوص برخی از پلاکاردها بیان کرد: در همان چند دقیقه که برای طلاب سخنرانی کردم اعلام داشتم که پلاکاردهایی غیر از سخنان رهبری و یا مضمون سخنان رهبری در شان جلسه طلاب نیست و نسبت به جمع آوری این پلاکاردها اقدام شد.

وی با بیان اینکه تابلوهایی که عکس آن منتشر شده هنگام سخنرانی در مراسم وجود نداشت، بیان کرد: به نظر می رسد که فردی نفوذی این کار را انجام بوده و یا شیطنتی در کار بوده است که از یک پلاکارد خاص که به سرعت جمع آوری شده بود، برای حاشیه سازی عکسبرداری شده است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) تاکید کرد: قاطعانه می توان گفت که این نوشته توسط برخی افراد مسئله دار به جلسه وارد شده و از سوی همین افراد این نوشته روبه روی دوربین قرار گرفت تا به سوژه تبدیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار