مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: فعالیت در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید محسوس باشد تا مردم نتیجه آن را مشاهده کنند، لازم است دستگاه‌هایی مانند پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی در این زمینه تلاش کنند و بدانند مدیریت این امر در گرو کار تیمی است.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 20 August 2018

به گزارش تابناک قم،سعید کاویانی با اشاره به اهمیت اصلاح نقاط حادثه‌خیز اظهار کرد: خرد جمعی بر این امر استوار است که با حداقل امکانات و بودجه با کار تیمی حداکثر بهره‌برداری را داشته و بسیاری از نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است عزم به گونه‌ای باشد که پروژه‌های عمرانی با نقاط حادثه‌خیز تطبیق پیدا کند و بسیار مهم است که در بحث پروژه‌های عمرانی به سمتی حرکت کنیم که اولویت‌ها برای استان در نظر گرفته شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به اهمیت بررسی و تفکر در زمینه میزان هزینه‌ای که بر شهروندان تحمیل می‌شود گفت: تفکر جمعی و بسیجی در بحث آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد و تکلیف سنگینی در این زمینه وجود دارد که عزم جدی در این بخش نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید محسوس باشد تا مردم نتیجه آن را مشاهده کنند، دستگاه‌هایی مانند پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی باید در این زمینه تلاش کنند و بدانند مدیریت این امر در گرو کار تیمی است.

کاویانی با اشاره به شرایط ایجاد شده از سوی راکبان موتور سیکلت‌ها گفت: راکبان موتور سیکلت در سطح شهر شرایط خاصی ایجاد می‌کنند بنابراین آموزش‌هایی در زمینه نحوه تردد و میزان هزینه‌های حوادث آنها باید ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت ارائه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است بنابراین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه تردد موتورسیکلت ضرورت محسوب می‌شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به هزینه‌های ایجاد یک فرصت شغلی گفت: فردی که می‌خواهد سر کار برود با یک تصادف معلول و از کارافتاده شده یا فوت می‌کند که این امر هزینه زیادی برای خود و جامعه به همراه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار