در وزن 85 كيلوگرم
كشتي‌گير مستعد و آينده‌دار استان قم موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني رده سني خردسالان ايران شد.
کد خبر: ۶۴۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 20 August 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که تیمی متشکل از کشتی‌گیران 10 وزن به نمایندگی از هیأت کشتی استان قم راهی رقابت‌های مرحله گروهی کشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان ایران شده بود، این تیم در گروه سوم مرحله مقدماتی با حریفان خود به رقابت پرداخت.

این در حالی است که میزبانی بازی‌ها را شهرستان کنگاور انجام داد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، مجموعا تیم‌های هشت استان در این گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه همزمان پیکارهای اجرای فنون نیز برگزار شد و اصفهان قهرمان شد.

کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات در اوزان 32، 35، 38، 41، 44، 48، 52، 57، 62، 68، 75 و 85 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تشکر رفتند و بهترین عنوان را برای تیم منتخب هیأت کشتی استان قم، ابوالفضل قدمی با کسب رتبه سوم وزن 85 کیلوگرم به دست آورد.

در وزن 32 کیلوگرم این مسابقات محمدجواد ابوطالبی از تیم هیأت کشتی قم به مقام شم دست یافت، در وزن 35 کیلوگرم ابوالفضل طاهری از قم به همین عنوان بسنده کرد و در وزن 38 کیلوگرم امیرمحمد شوندی از تیم هیأت قم رتبه‌ای بهتر از هشتمی به دست نیاورد.

در وزن 41 کیلوگرم محمدامین یوسفی‌تابش به مقام هشتم رسید، در وزن 44 کیلوگرم محمدمهدی معانی رتبه هفتم را به دست آورد، در وزن 48 کیلوگرم ابوالفضل کریمی تیم قم را صاحب مقام نهم کرد و در وزن 52 کیلوگرم محمدامین جهان‌بخت به مقام چهارم دست یافت.

در وزن 57 کیلوگرم امید وارستان برای تیم قم یک عنوان پنجمی به ارمغان آورد، در وزن 62 کیلوگرم علی دهقانی روی همین سکو ایستاد، در وزن 68 کیلوگرم محمدجواد رمضانی به مقام هفتم قناعت کرد، در وزن 75 کیلوگرم محمدامین نریمان ششم شد و سرانجام ابوالفضل قدمی بهترین رتبه را با کسب سکوی سوم وزن 85 کیلوگرم برای تیم قم به دست آورد.

در وزن 85 کیلوگرم امیربهادر خرّمی از لرستان قهرمان شد، حسین دلاور از مرکزی روی سکوی نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد و ابوالفضل قدمی از قم به نشان برنز رسید، همچنین محمد نقیب‌زاده از کرمانشاه (الف)، محمدعرفان مظفری از کردستان، علی ابوالفتحی از همدان، احسان قربانی از اصفهان و محمدمهدی همتی‌آئین از تیم کرمانشاه (ب) رتبه‌های بعدی این وزن را از آن خود کردند.

بدین‌ترتیب تیم منتخب هیأت کشتی استان قم در رده‌بندی تیمی هفتم شد و در بخش اجرای فنون همین رتبه را به دست آورد، ضمن اینکه نفرات اول تا سوم رقابت‌های انفرادی و تیم‌های اول تا سوم قسمت اجرای فنونی تیمی در هر رشته مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره خردسالان ایران را نصیب خود کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار