مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهم‌ترین رسالت این بنیاد است،گفت:انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست.
کد خبر: ۶۴۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 19 August 2018

به گزارش تابناک قم، حسین ظریف‌منش در دیدار آیت‌الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنیاد بین الملل غدیر با استفاد از فرمایشات و رهنمودهای مراجع و رهبری و بزرگان چند سال است که علاوه بر گرامی داشت غدیر، فرهنگ سازی و معرفت سازی را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده که غدیر فراموش شود،افزود: واقعه غدیر حقیقتی است که وظیفه داریم درس‌ها و تعالیم آن را برجسته کنیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیربا بیان اینکه دشمن علیه اعتقادات هجمه‌های سنگینی انجام می‌دهد،گفت: دشمن در سطح مدراس و دانشگاه شبهه پراکنی می‌کند زیرا جامعه تشنه معارف ناب الهی است.

ظریف منش با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی واقعه غدیر همزمان در سراسر کشور اظهار داشت: بازسازی واقعه حادثه غدیر برای نهمین سال متوالی امسال نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر برنامه مردمی است،خاطرنشان کرد: در 100 نقطه کشور اجرا می‌شود و مردم هدایت و نظارت کلی آن را بر عهده دارند و کار دست جوانان است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیربا تاکید بر اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهم‌ترین رسالت این بنیاد است،افزود:این دهه با الهام از سخنان مقام معظم رهبری و سالروز به امامت رسیدن حضرت ابراهیم(ع) و امام علی(ع) به این عنوان نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) گفت: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست، علاوه بر گرامیداشت برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و جشنواره‌های هنری نظیر قصه نویسی، فیلم، شعر را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار