مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با تاکید بر لزوم الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) گفت: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست، علاوه بر گرامیداشت برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۶۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 19 August 2018

به گزارش تابناک قم، حسین ظریف‌منش عصر امروز در دیدار آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی واقعه غدیر همزمان در سراسر کشور اظهار داشت: بازسازی واقعه حادثه غدیر برای نهمین سال متوالی امسال نیز انجام می‌شود.

وی افزود: بنیاد بین الملل غدیر با استفاد از فرمایشات و رهنمودهای مراجع و رهبری و بزرگان چند سال است که علاوه بر گرامی داشت غدیر، فرهنگ سازی و معرفت سازی را سرلوحه خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر بیان کرد: دشمن تلاش کرده که غدیر فراموش شود، واقعه غدیر حقیقتی است که وظیفه داریم درس‌ها و تعالیم آن را برجسته کنیم.

ظریف منش با تاکید بر لزوم الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) گفت: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست، علاوه بر گرامیداشت برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و جشنواره‌های هنری نظیر قصه نویسی، فیلم، شعر را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با فرهنگ تشیع تصریح کرد: دشمن علیه اعتقادات هجمه‌های سنگینی انجام می‌دهد و در سطح مدراس و دانشگاه شبهه پراکنی می‌کند زیرا جامعه تشنه معارف ناب الهی است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر برنامه مردمی است و در 100 نقطه کشور اجرا می‌شود و مردم هدایت و نظارت کلی آن را بر عهده دارند و کار دست جوانان است.

ظریف منش با تأکید بر اهمیت مسئله غدیر خم بیان کرد: این بنیاد از 17 سال پیش با هدف ترویج و گسترش فرهنگ غدیر تشکیل‌ شده چرا که این رویداد بزرگ دینی یک نقطه بی‌نظیر در تاریخ بشریت بوده که متعلق به تمام تاریخ و تمام بشریت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار