رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم:
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از راه‌اندازي خانه جودو قم در آبان ماه سال جاري و تداوم افتخارات جودو قم در ميادين داخلي و برون‌مرزي خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 18 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،مجید متقی اظهار کرد: هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش در تمام سال‌های فعالیت همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی خود، تنها یک سالن در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم در اختیار داشته و ان‌شاءالله زودی صاحب‌خانه می‌شود.

وی ادامه داد: توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک سالن جدید در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در حال احداث است که به فعالیت‌های هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش اختصاص دارد و با نام خانه جودو قم، در آبان ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در ادامه به برنامه‌های این هیأت برای تحول در این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: استعدادیابی در رده سنی نوجوانان در قم به انجام رسیده که از جمله نتایج آن باید به کسب مدال طلا در مسابقات جودو قهرمانی نوجوان ایران اشاره کنم که برای نخستین‌بار در تاریخ جودو قم اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: تقسیم کار در هیات جودو، جوجیتسو و کوراش به شکل بسیار تخصصی صورت گرفته و تمامی امور به شکل بسیار کارآمد در حال پیگیری و انجام است، ضمن اینکه حضور و بهره‌مندی از مربیان مطرح این رشته همچون استاد والی در عملکرد ورزشکاران ما نقش واضح و ‌روشنی داشته است.

متقی عنوان کرد: کسب عنوان از مسابقات قهرمانی کشور، به دست آوردن عنوان قهرمانی آسیا در رشته کاتا همراه با نایب قهرمانی این رشته در سطح جهان از مهمترین افتخارات کسب شده هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش قم در طول سال‌های اخیر جودو قم به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد در بخش مبارزه آمار هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در دو سال اخیر رشد داشته، در پایان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جودو را در سال گذشته میزبانی کردیم و در نیمه دوم سال جاری نیز مجددا رقابت‌های بین‌المللی را میزبان خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار