رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از قهرمانی تیم دو و میدانی دانش آموزی قم در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 18 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار داشت: دو و میدانی قم پس از کسب افتخارات سریالی از ابتدای امسال تاکنون این بار در رقابت‌های دانش آموزی کشور توان خود را نشان داد و توانست جام قهرمانی رقابت‌های دانش آموزی مقطع متوسطه دوم در شهرکرد را بالای سر ببرد.

وی افزود: قهرمانی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم استان قم بدین معنی است که آن‌ها در سال آینده به مسابقات دانش آموزان جهان در کرواسی اعزام می‌شوند و قهرمانان این مسابقات همان کسانی هستند که در رقابت‌های گذشته نام آن‌ها را بارها به عنوان مدال آور شنیده‌ایم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در این پیکارها مهدی رضایی در ۱۰۰ متر، علی کشاورز در ۱۱۰ متر با مانع و تیم رله امدادی شامل علی کشاورز علی سلامتیان مهدی رضایی و مهدی حاجیلو موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

رضایی بیان داشت: علی سلامتیان در ۱۱۰ متر با مانع و محمدتقی مهرعلی در پرتاب وزنه نقره گرفتند و علی کشاورز هم در پرش سه گام مدال برنز به دست آورد. در بخش تیمی نیز تیم قم قهرمان شد و تیم‌های فارس و البرز دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به حضور رضا ملک‌پور در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: دو و میدانی کار قمی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا همراه با کاروان تیم ملی عازم این مسابقات خواهد شد و امیدوارم وی بتواند در ۴۰۰ متر با مانع عملکرد خوبی در این میدان بزرگ و تاریخی داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار