جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تقویت برنامه موشکی در راستای ایجاد قدرت بازدارنده است گفت: ما شروع کننده جنگ نخواهیم بود ولی به خوبی از کشورمان دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 18 August 2018

به گزارش تابناک قم، قاسم تقی زاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس شهر قم با اشاره به ویژگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: این وزارتخانه برای داشتن قدرت بازدارنده در برابر دشمن در حال تلاش است و ماموریت آن پشتیبانی نیروهای مسلح و توجه به نیازهای فوری و عملیاتی این نیروها است.

وی ادامه داد: صنایع دفاع کار خود را در زمینه پشتیانی نیروهای مسلح به خوبی انجام می‌دهد و به دلیل همین قدرت بازدارنده، رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا وارد جنگ با ایران نمی‌شود.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تقویت برنامه موشکی در راستای ایجاد قدرت بازدارنده در کشور است افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی با داشتن ملتی متحد و شجاع در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنی که حمایت دنیا را داشت، مقاومت کردیم و دشمن می‌خواهد که ما از داشتن سلاح غافل شویم تا ما را نابود کند.

تقی زاده با اشاره به وضعیت تولید موشک‌های ایران اظهار کرد: در ساخت هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی رسیدیم، همچنین جنگنده بمب افکن را طراحی و تولید کردیم و آماده هستیم که به هر حمله نظامی پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه مراکز تحقیقاتی را در زمینه فناوری‌های نظامی با همکاری نخبگان در نقاط مختلف کشور ایجاد کردیم، همچنین کنترل برد موشک‌های کشورمان با وجود توان افزایش، نشانه ای برای اثبات دفاعی بودن برنامه نظامی کشورمان است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: توانایی‌های دشمن را شناسایی و مبتنی بر آن، موشک‌های مختلف با استفاده از دانش داخلی تولید کردیم. ساخت این موشک‌ها بدون اتکا به کشورهای خارجی بود و یک شبکه گسترده همکاران را از کارگاه‌های کوچک تا دانشگاه‌ها در کشور ایجاد کردیم تا تمام ملت ایران درگیر ساخت تجهیزات نظامی شوند و تعداد زیادی شرکت در این زمینه ما را یاری می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما شروع کننده جنگ نخواهیم بود، ولی به خوبی از کشورمان دفاع خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار