مدیرکل امور تبلیغی دفترتبلیغات حوزه علمیه قم مطرح کرد
مدیرکل امور تبلیغی دفترتبلیغات حوزه علمیه قم گفت: لازم است شرایطی فراهم شود که مبلغان متخصص جلسات متعدد و گفتمانی برگزار کنند البته همکاری نهادهای تبلیغی شهرستان‌ها برای حمایت از این اعزام‌ها ضروری است.
کد خبر: ۶۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 17 August 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام یحیی کمال با اشاره به شناسایی مبلغان متخصص اظهار کرد: به تدریج پرونده‌های مبلغان در کمیته تخصصی متشکل از کارشناسان بررسی می‌شود و در صورت کسب امتیاز لازم در گروه مبلغان متخصص قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اهمیت فراهم‌سازی فضای لازم برای فعالیت مبلغان گفت: لازم است فضای استراحت و امکانات رفاهی فراهم شود تا مبلغ و کارشناس بتواند در زمان مناسب به تبلیغ بپردازد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با بیان اینکه اعزام تخصصی به زیرساخت‌هایی نیاز دارد گفت: باید مجموعه‌ای از نهادهای تبلیغی دست به دست یکدیگر دهند و موضوعات را شناسایی کنند. درخواست در زمینه این مسئله نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز به مبلغ متخصص و گروه تخصصی اعزام صورت می‌گیرد. امکانات و ظرفیت چنین اعزام‌هایی نیز در دفتر تبلیغات وجود دارد.

کمال با بیان اینکه نیازهای مختلف در مناطق مطرح است گفت: بحث و تبادل نظر محدود مبلغان چندان کارساز نیست بلکه لازم است شرایطی فراهم شود که مبلغان متخصص جلسات متعدد و گفتمانی برگزار کنند البته همکاری نهادهای تبلیغی شهرستان‌ها برای حمایت از این اعزام‌ها ضروری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار