در لیگ برتر فوتسال ایران؛
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه به دیدار آذرخش هرمزگان می‌رود.
کد خبر: ۶۴۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتسال ایران امروز وارد هفته ششم خود می‌شود اما در یکی از بازی‌های روز دوم هفته ششم ، جمعه ۲۶ مردادماه در قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم پذیرای تیم آذرخش بندر عباس خواهد بود.

شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمد سیمای قم که یکی از تیم‌های شکست ناپذیر لیگ تاکنون بوده‌اند این بار در یک بازی خانگی به دنبال پیروزی هستند و می‌خواهند برای اولین بار در این فصل در خانه برنده بازی باشند.

بر خلاف فصول گذشته که تیم‌های قمی در خانه، تیم‌های موفق‌تری بوده‌اند امسال تیم سوهان محمد سیما در ۲ بازی گذشته خود در قم نتوانسته برنده باشد و هر ۲ بازی را برابر تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه با تساوی پشت سر گذاشته است.

سوهان محمد سیما که از ۵ بازی خود صاحب ۲ پیروزی و ۳ تساوی است در آخرین بازی خود پیش از رویارویی روز جمعه برابر آذرخش هرمزگان در قم، توانست در مشهد تیم فرش آرای این شهر را در یک بازی دشوار ۲ بر یک شکست دهد و با روحیه‌ای خوب آماده نبرد ششم خود شود.

این در حالی است که سرخپوشان سوهان محمد سیما در هفته‌های اخیر با مشکلات مالی روبرو بوده‌اند و رسول قلی زاده مدیر عامل تیم سوهان محمد سیما تلاش زیادی را برای رفع این مشکلات به کار بسته است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال با ۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و پیروزی این تیم برابر آذرخش می‌تواند این تیم را یک یا دو پله در جدول بالا ببرد به طوری که اگر مسابقه رودرروی تیم‌های ارژن شیراز و حفاری خوزستان، تیم‌های دوم و سوم جدول مساوی شود نماینده قم با کسب یک پیروزی به رده دوم جدول می‌رسد.

دیدار تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و آذرخش هرمزگان از ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و حمایت هواداران قمی از نماینده قم، کمک بزرگی برای تیم حسین صبوری خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار