حاج حسین یکتا:
حاج حسین یکتا با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم نیاز به یک کار نهضتی داریم، گفت: اینطور نباشد که بگوییم فقط در هیئت‌ها بنشینیم و سینه بزنیم، همه مسائل به هم ربط دارند، باید به دنبال یک کار نهضتی در رابطه با حل مسائل مردم باشیم و هیئت‌های ما باید در این عرصه وارد شوند.
کد خبر: ۶۴۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم، حسین یکتا ظهر امروز در همایش class="wordInCorrect" id="82_5">هیئات محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد با اشاره به مأموریت‌های اجتماعی گفت: وقتی که به درد دل مردم نرسیم، دشمن از این وضعیت استفاده می‌کند و هزینه گزافی برای ما ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، ادامه داد: انقلاب از این هیئات شروع شد و اصل مطالبه گری از این هیئت‌ها شروع شد. اکنون این هیئت‌ها با استفاده از روش‌های مختلف برای ارتباط با مخاطبانشان استفاده کرده و هیئت‌ها بهتر و تخصصی‌تر شده‌اند، اکنون وضعیت نسبت به سال 1376 بهتر شده است و از این لشکر عظیم باید از آن استفاده کنیم.

این فعال مذهبی و جهادی با بیان اینکه ما هنوز عزم خود را برای رفع نیاز مردم جزم نکرده‌ایم، گفت: حرف مردم این است که در دستگاه‌های حکومتی عزمی برای رفع نیازها و مشکلات مردم نیست.

وی ادامه داد: گاهی مردم حرفشان را می‌زنند، ولی گاهی دشمن از موقعیت سواستفاده می‌کند و اوضاع را شلوغ می‌کند، گاهی دستگاه‌هایی مثل مجلس و... باید کار کنند، ولی آنچه فهمیدیم این است که هر کجا برای رفع نیاز مردم رفتیم، مردم به ما کمک کردند.

یکتا با بیان اینکه در این زمینه نیاز به یک کار نهضتی داریم، اضافه کرد: اینطور نباشد که بگوییم فقط در هیئت‌ها بنشینیم و سینه بزنیم، همه مسائل به هم ربط دارند، باید به دنبال یک کار نهضتی در رابطه با حل مسائل مردم باشیم، هیئت‌های ما باید در این عرصه وارد شوند.

وی با بیان اینکه در هیئت‌ها به دنبال راه اندازی پنج شنبه‌های حسینی هستیم، اظهار کرد: باید در هیئت‌ها حل مسائل مردم صورت بگیرد، ما دو مأموریت مهم داریم، یکی اربعین و یکی رفع نیازهای مردم، ما فقط کار مطالبه ای نمی‌خواهیم بلکه باید به رفع نیازهای مردم هم بپردازیم.

این فعال مذهبی و جهادی با اشاره به اهمیت 40 سالگی انقلاب اسلامی، گفت: اگر دست به دست هم بدهیم همه چیز حل می‌شود، اکنون در شرایط مهمی هستیم و این فشارهایی که اکنون به انقلاب وارد می‌شود عملی برای انسداد انقلاب است، ما هیئتی‌ها نباید از این مأموریت عقب بمانیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام قوا در حال فعالیت است، اظهار کرد: مردم باید وسط این اوضاع که دشمن در حال تزریق ناامیدی است، احساس آرامش کنند، ما نمی‌توانیم منتظر این باشیم که دستوری از دستگاه‌های بالایی بیاید، همه ما باید به میدان بیاییم و باید هیئت را در راستای حل مسائل مردم فعال کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار