مسئول هماهنگی رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم گفت: اصحاب رسانه با وحدت در راستای رفع مشکلات استان اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم، احمد نامداری در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم اظهار داشت: دغدغه مراجع تقلید سود بانکی است که رسانه‌های انقلابی دراین زمینه وظیفه نشر و ترویج بیانات این عزیزان را عهده دار هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات رسانه‌های استان قم افزود: برگزاری این جلسات در راستای آشنایی رسانه‌های انقلابی استان با یکدیگر است و سعی می‌کنیم این جلسات را ماهی یک بار برگزار کنیم و به هیچ وجه وارد موضوعات سیاسی نمی‌شویم.

مسئول هماهنگی رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: همه طیف‌های مختلف به این جلسه دعوت شدند که حتی مدیر مسئول خبرگزاری ایرنا که رسانه دولت است نیز در این مراسم حضور پیدا کرده است، نیازمند این موضوع هستیم که سیستم دیده بانی فرهنگی متمرکز داشته باشیم.

نامداری بیان کرد: مدیران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه استان در این جلسه دور یکدیگر جمع شدند تا به جمع بندی و نقاط مثبت دست پیدا کنند، موضوع ورزشی و فرهنگی در رسانه‌ها باید بدون هیچ گونه گرایش خاص سیاسی مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: با برگزاری این جلسات قصد داریم که تا حد امکان طیف‌های مختلف قم را زیر یک چتر داشته باشیم و اختلافات را کنار گذاشته و به اشتراکات توجه جدی شود، اگر از موضوعات جناج بندی‌های سیاسی دور شویم قدرت قلم اصحاب رسانه فراتر می‌شود.

مسئول هماهنگی رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به مشکلات فرهنگی استان قم عنوان کرد: متاسفانه بی حجابی در قم بسیار زیاد شده است که در این زمینه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی مناسب هستیم و رسانه‌های استان نیز نقش مهم و موثری در این راستا دارند.

نامداری با بیان اینکه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی نیازمند تشکیلات منظم با معیار مشخص است، افزود: در زمینه‌های حقوقی اگر مشکلی برای خبرنگاران پیش بیاید کسی نیست که به حمایت از خبرنگاران قمی بپردازد که در این زمینه باید راه کارهای مناسبی اندیشیده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار