رئیس هیئت تنیس استان قم:
رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: برنامه تنیس قم توسعه نیروی انسانی و جذب نیرو از بازیکنان علاقمند نونهال و نوجوان است.
کد خبر: ۶۴۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم، هیئت تنیس استان قم در نشستی خبری با حضور مسئولان مختلف این هیئت ورزشی، برای نخستین بار با خبرنگاران ورزشی قم جلسه ترتیب داد و بهانه برگزاری این نشست ایام گرامیداشت مقام خبرنگار بود.

حسین لطفی، دبیر هیئت تنیس استان قم در این جلسه از تجهیز و ترمیم سیستم روشنایی و اماکن داخلی مجموعه زمین‌های تنیس در سال ۹۷، رتبه ۹ هیئت تنیس قم در سال ۹۶ در بین تمامی استان‌ها و اجرای طرح استعدادیابی در مدارس و جذب بیش از ۷۰ ورزشکار نونهال به جامعه ورزش تنیس قم خبر داد.

محمدرضا قدیر رئیس هیئت تنیس استان قم نیز با بیان این که برنامه تنیس قم توسعه نیروی انسانی و جذب نیرو از بازیکنان علاقمند نونهال و نوجوان است تأکید کرد امکانات تنیس قم در اختیار چهره‌های موفق و ارزشمند تنیس قم در سطح کشور قرار دارد.

قدیر بیان داشت: تنیس در قم استعدادهای خوبی دارد و خوشبختانه قم با وجود این که استان کوچکی است اما امروز در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز یک تنیسور قمی به میدان می‌رود.

وی بیان داشت: ۴ زمین تنیس در مجموعه ورزشی شهید حیدریان به علاقمندان به تنیس در قم خدمت رسانی می‌کند و یک زمین تنیس نیز در مجموعه خورشید و یک زمین تنیس در مجموعه خاتم در اختیار تنیسورهای قمی قرار دارد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: امیر حسین بادی تنیسور جوان قمی امسال در بازی‌های آسیایی یکی از ورزشکاران قمی است که در ترکیب تیم ملی به میدان می‌رود و با توجه به سطح بالا و البته جوانی این تنیسور، وی می‌تواند سال‌ها برای ورزش استان افتخار آفرینی کند.

در پایان این نشست خبری از خبرنگاران فعال حوزه ورزش استان قم که با تنیس رابطه رسانه‌ای نزدیکی داشتند تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار