عضو شورای شهر قم:
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: با همکاری بخش خصوصی و مدیریت شهری، 2 مجموعه شهر بازی در تقاطع 72 تن و بوستان غدیر قم به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۴۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 14 August 2018

به گزارش تابناک قم،حسن طلایی افزود: با رفع مسائل حقوقی شهربازی 72 تن، یک مجموعه شهر بازی با امکانات کامل در همان مکان دایر می شود، همچنین با ورود یک سرمایه گذار بخش خصوصی، در مجموعه بوستان غدیر نیز شهربازی بزرگی ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم به دنبال گسترش فضاهای تفریحی در سطح شهر هستند و به همین منظور اعتبارات عمرانی مناسبی اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های عمرانی شهر قم فراهم است و بسیاری از این طرح ها در آینده نزدیک به قطب های اقتصادی شهر تبدیل خواهد شد.

طلایی با اشاره به این که اعضای شورای شهر قم تلاش می کنند تمام تصمیم گیری های خود را با شفافیت در اختیار مردم قرار دهند، گفت: یکی از مهمترین تصمیم های شورای شهر در سال جاری، اختصاص بودجه مناطق مختلف بر اساس عدالت اجتماعی بود و تلاش شد براساس اصل تعادل بخشی، مناطق کمتربرخوردار مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی همچنین بیان کرد: کارهای عمرانی صورت گرفته در سطح شهر قم با کمک مردم و از محل پرداخت عوارض شهری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با وجود فشارهای شدید اقتصادی هیچ کدام از طرح های عمرانی در سطح مناطق مختلف شهر قم تعطیل نشده است و روند ساخت آن ها، ادامه خواهد یافت.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در بحث منوریل نیز به دلیل نبود توجیه اقتصادی، بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در آن نیست و مجموعه مدیریت شهری هم نمی تواند با سرمایه های مردم برای تکمیل این طرح، ورود پیدا کند.

اجرای طرح منوریل قم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود قم آغاز شد و اکنون این طرح تعطیل می باشد.

وی همچنین در خصوص وضعیت شهرسازی در قم، افزود: به منظور حفظ هویت و اصالت شهر، با هرگونه تخلف در زمینه ساخت و سازها به خصوص به کارگیری نماهای نامتعارف، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به رضایت خوب مردم قم از عملکرد مجموعه مدیریت شهری، ادامه داد: هرگونه ساخت و ساز در شهر قم برمبنای نقشه طرح تفصیلی صورت می گیرد و اجرای تمام طرح های عمرانی نیازمند تایید کارشناسان حوزه شهری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار