پيكارهاي انتخابي ووشو بانوان در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به ميزباني خانه ووشو قم با معرفي نفرات برتر پايان يافت.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 13 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، خانه ووشو قم بعد از میزبانی رقابت‌های انتخابی بخش ساندای رده سنی بزرگسالان ووشو قم، به واسطه در پیش بودن پیکارهای قهرمانی کشور میزبان مسابقات انتخابی ساندای بانوان بود و برترین‌ها در سه رده سنی معرفی شدند.

رقابت بانوان ووشوکار در 3 رده سنی

این پیکارها طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت ووشو استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور راه یافتند.

نایب‌رئیس هیأت ووشو استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سطح کمی و کیفی رقابت‌ها ابراز رضایت کرد و افزود: این انتخابی در خانه ووشو قم با برگزاری رقابتی جذاب بین تمام مدعیان بخش ساندا ظرفیت بالای ووشو بانوان قم را به نمایش گذاشت.

بانوان اقتدار ووشو قم را به نمایش می‌گذارند

سمانه سلیمانی خاطرنشان کرد: شور، شوق و انگیزه بسیار خوبی در ووشو بانوان قم ایجاد شده و از همین جا نوید می‌دهم که امسال منتظر درخشش بانوان ووشوکار قم در تمامی رده‌های سنی پیکارهای قهرمانی کشور و شاهد حضور موفق و سربلندی آنها باشید تا اقتدار ووشو قم را به نمایش بگذارند.

این در حالی است که پیکارهای رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 39، 45 و 48 کیلوگرم، رده سنی جوانان در اوزان منهای 48 و 52 کیلوگرم و رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای 48، 52، 56، 60، 65، 70 و 75 کیلوگرم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رقابت دختران نوجوان برای عناوین برتر 3 وزن

در پیکارهای رده سنی نوجوانان ووشو انتخابی بانوان قم حدیث مقیمی و زهرا صادقی در وزن منهای 39 کیلوگرم، کوثر احمدی و سمانه طالبی در وزن منهای 45 کیلوگرم و ریحانه سلمان‌پور در وزن منهای 48 کیلوگرم موفق به کسب رتبه‌های برتر این دوره شدند.

مصاف دختران جوان ووشوکار برای سکوهای برتر 2 وزن

در پایان مسابقات انتخابی رده سنی جوانان ووشو بانوان استان قم، در وزن منهای 48 کیلوگرم کوثر حسینی و زینب مقیمی روی سکوهای اول و دوم ایستادند و در وزن منهای 52 کیلوگرم عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی به ترتیب نصیب یلدا صمدی و فاطمه سلگی شد.

رقابت چهره‌های سرشناس ووشو قم در 7 وزن بزرگسالان

سرانجام نوبت به معرفی برترین‌های رده سنی بزرگسالان رسید، در وزن منهای 48 کیلوگرم سمانه محمدی و نجمه رضایی، وزن منهای 52 کیلوگرم زهرا عامری و فاطمه محمدیان و در وزن منهای 56 کیلوگرم زهرا عباسی و فاطمه‌سادات موسوی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

همچنین در وزن منهای 60 کیلوگرم سحر زارعی‌سینا و زهرا نانکلی، وزن منهای 65 کیلوگرم سمیه اسماعیل‌زاده و زینب عباسی، وزن منهای 70 کیلوگرم پروانه صادقی و سمیرا کلهرپور و در وزن منهای 75 کیلوگرم زهرا شاهمرادی و ستاره عبدی روی سکوهای برتر ایستادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار