مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در این استان ۲۵۰ نشریه مکتوب فعالیت می‌کند و ۳ روزنامه از قم به صورت سراسری منتشر می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم که قبل از ظهر دوشنبه در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، ‌ طی سخنانی اظهار داشت: اخبار منتشر شده در قم، استانی نیست بلکه ملی و فراملی است و این جایگاه خبرنگاران قم را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: طی فعالیتم در سه استان به این نتیجه رسیدم که خبرنگاران قمی آگاه‌تر، نجیب‌تر و پویا هستند و روزی نیست برنامه‌ای در قم باشد اما حضور خبرنگار را نطلبد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد: در استان قم بالغ بر ۲۵۰ نشریه مکتوب داریم که سال قبل نیز دو روزنامه مجوز گرفتند. ما در قم سه روزنامه محلی داریم و غیر از آن سه روزنامه از قم به صورت سراسری منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: اخبار صفحه استانی خبرگزاری‌های رسمی کشور بسیار مهم هستند و همواره مشاهده کرده‌ایم این خبرها در صفحات اصلی قرار می‌گیرند.

نیروی انتظامی نقش مهمی در برنامه‌های فرهنگی دارد

حسینی کاشانی تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش مهمی در برنامه‌های فرهنگی دارد امیدواریم این همکاری همچون گذشته ادامه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار