دبیر جشن هلهله فرشته ها خبر داد
دبیر جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها با بیان اینکه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سلسله جشن هلهله فرشته‌ها هر ساله 110 زوج نیازمند 14 کالای اساسی زندگی را برای شروع زندگی مشترک خود دریافت می‌کنند، از عموم مردم قم برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۶۴۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا امیدواریان با بیان اینکه جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها حدود 10 سال است که به همت بنیاد خیریه یازهرا(س) با رویکرد نگاه به ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) همزمان با سالروز ازدواج این زوج آسمانی با حضور پرشور مردم و خیران قمی و اساتید و چهره‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود عنوان کرد: سال گذشته بیش از 30 هزار نفر در مراسم افتتاحیه این برنامه حضور داشتند.

وی ادامه داد: این جشن روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

دبیر جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها ادامه داد: به علت تقاضای زیاد مردم به دلیل شکل‌گیری ترافیک در مسیر‌های منتهی به برنامه و کمبود فضای مراسم طی سال‌های گذشته، برای کم شدن این مشکلات این برنامه امسال پس از سال‌ها و برای نخستین بار در مجتمع امام خمینی(ره) در جوار آستان حضرت علی‌ابن‌جعفر(ع) برگزار می‌شود.

امیدواریان تصریح کرد: این جشن به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود یعنی تمام هزینه‌های مربوط به این جشن توسط مردم تأمین می‌شود.

وی اذعان کرد: جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود و روزهای بعد از برنامه نیز از شبکه‌های مختلف باز پخش خواهد شد.

دبیر جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها ادامه داد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد امسال چه مقدار هزینه برای کمک به زوج‌های نیازمند از سوی مردم جمع‌آوری می‌شود ولی حداقل این مسئله قطعی است که 110 زوج نیازمند 14 کالای اساسی زندگی را برای شروع زندگی مشترک خود دریافت می‌کنند.

امیدواریان بیان کرد: از عموم مردم و اقشار مختلف جامعه دعوت می‌شود در جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها حضور بهم رسانند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار