دبیر مجمع خیرین مسجد‌ساز قم:
دبیر مجمع خیرین مسجد ساز قم گفت: در حال حاضر منطقه پردیسان استان به وجود 13 مسجد دیگر نیاز دارد که امیدواریم با کمک خیرین اقدام لازم در این رابطه صورت بگیرد.
کد خبر: ۶۴۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، محمد خامه یار روز دوشنبه در گفت و گویی، بیان کرد: برای ساخت مسجد در منطقه پردیسان، اقدامات گسترده ای در حال انجام است و در همین رابطه در روز جاری کلنگ ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی بی هاشم در این منطقه شهری قم، به زمین زده می شود.

وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید آغاز خواهد شد و در آن جمعی از مسئولان استان و خیرین حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مسجد و مجتمع فرهنگی در زمینی به مساحت 2 هزار متر ساخته خواهد شد و بانی اولیه آن یک بانوی نیکوکار قمی است که مبلغ پنج میلیارد ریال، به جز زمین، هزینه خواهد کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: به زودی کلنگ احداث مسجد در خیابان انسجام قم، خیابان شهید اسدی، منطقه نوقطار و دو روستای محروم قم و محور‌های قم – اراک، آزاد راه امیر کبیر و آزاد راه قم – گرمسار به زمین زده خواهد شد.

شایان ذکر است، چندی پیش هم کلنگ احداث مسجد و مجتمع فرهنگی قبا در منطقه پردیسان به زمین زده شد.

در استان قم یک هزار و 200 مسجد برای اقامه نماز جماعت وجود دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار