مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم پنج ملی‌پوش قمی عازم جاکارتا خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، حسن عابدی اظهار داشت: رسانه و مطبوعات در راستای تبیین حقایق و شفاف‌سازی عملکرد هر اداره‌ای می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کرده و رکن مهمی در جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ورزش قم در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را شاهد بوده، افزود: خوشبختانه رقم مدال‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران قمی رشد 185 درصدی داشته و نسبت به سال‌های گذشته 27 درصد به تعداد ملی پوشان اضافه‌شده است.

وی گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم پنج ورزشکار به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

عابدی با بیان اینکه احتمال کسب مدال این ورزشکاران نیز وجود دارد، عنوان کرد،علی‌اکبر حیدری در کشتی، امیرمهدی زاده در رشته کاراته، رضا ملک پور در رشته دوومیدانی، حسین گلستانی در والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در بسکتبال با ویلچر تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: احتمال حضور امیرحسین بادی دیگر نماینده استان در رشته تنیس خاکی وجود دارد اما تاکنون مشکل خروج وی برطرف نشده و اداره کل پیگیر آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم درباره پروژه‌های ورزشی نیز توضیح داد: سه پروژه ورزشی در هفته دولت در بخش‌های تابع و مرکز استان به بهره‌برداری خواهد رسید و سه طرح دیگر نیز در دهه فجر قابل بهره‌برداری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار