22 مرداد ماه و با حضور چهره های کشوری
دبیر جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» گفت: این جشن روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا همراه با نماز مغرب و عشا با حضور چهره‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا امیدواریان ابراز کرد: جشن هلهله فرشته‌ها که امسال برای دهمین سال برگزار می‌شود با رویکرد نگاه به ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها است.

وی اظهار کرد: این جشن روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا همراه با نماز مغرب و عشا با حضور چهره‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن هلهله فرشته‌ها همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله طی سال‌های متوالی خروجی‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی از جمله توجه به ازدواج جوانان، خانواده و مهارت‌های زندگی در پی داشته است.

دبیر جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها»اضافه کرد: سه شنبه 23 مرداد ماه نیز از ساعت 17 در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا جشن پایتخت آسمان ویژه بانوان برگزار می‌شود، طی این برنامه بانوان هدایایی به عنوان پایتختی برای حضرت زهرا(س) می‌آورند که بعدا به عنوان جهیزیه به زوج‌های نیازمند تقدیم می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه هر سال با حضور اساتید و اندیشمندان بزرگ کشور برگزار می‌شود، امسال علاوه بر جشن هلهله فرشته‌ها، جشن 10سالگی این برنامه نیز در روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در گلزار شهدا و آستان مقدس علی‌بن‌جعفر(ع) همراه با نماز مغرب و عشا با قرآن خوانی حاج کریم منصوری، طنز پردازی حسن ریوندی، شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی، سخنرانی حجت‌الاسلام عباسی ولدی کارشناس مسائل خانواده و مداحی آقایان خلج، حدادیان و طاهری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سومین جشن اصلی در ادامه این سلسله جشن‌ها، جشن «همبستگی» است که 6 شهریور ماه با حضور خیران و مردم قم در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود و هدایای نقدی و غیرنقدی برای تسهیل ازدواج جوانان نیازمند جمع‌آوری می‌شود.

دبیر جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» با اشاره به فعالیت‌های هیأت یازهرا(س) در راستای جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند گفت: هزینه تأمین جهیزیه 110 زوج جوان که هر ساله از سوی بنیاد خیریه یازهرا(س) تقبل می‌شود و همه آنان را در روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به خانه بخت می‌فرستد، طی برنامه جشن همبستگی که در هفته ولایت برگزار می‌شود جمع‌آوری می‌شود.

امیدواریان بیان کرد: جشن «همبستگی» 6 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا، به عنوان اختتامیه جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها با حضور چهره‌های برجسته کشوری در رسانه و تلویزیون و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار