جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد؛
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و کشف انبار کولرگازی و پکیج قاچاق و احتکار شده به ارزش ۷ میلیارد ریال در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 09 August 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی، محل احتکار تعداد زیادی کولرگازی و پکیج را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضائی و ورود مأموران به داخل انبار مشخص شد تعداد ۹۶ دستگاه کولر گازی و رادیاتور در مجموع به ارزش ۷ میلیارد ریال نگهداری می‌شود که در این خصوص کارشناس سازمان صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ۵۶ دستگاه از کولرها و رادیاتورها را احتکار و ۴۰ دستگاه از آن‌ها را قاچاق اعلام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری متهم این پرونده و پلمب انبار مذکور، افزود: سرانجام نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

اعتراف سارقان سیم و کابل‌های برق به ۱۶ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در قم، گفت: متهمان در تحقیقات مأموران به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی، در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، فردی سابقه دار و مجرم حرفه‌ای در زمینه سرقت شناسایی و مأموران برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: متهم از قبل، محل‌های مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کرده و سیم و کابل مسروقه را توسط یک دستگاه خودرو وانت منتقل می‌کرد که سرانجام با تلاش مأموران، محل تردد وی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ کرمی گفت: در نهایت همدست وی نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار