معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: با مشکل کمبود تجهیزات در هنرستان‌های استان مواجه هستیم و اعتبارات آموزش و پرورش در این زمینه پاسخگو نیست.
کد خبر: ۶۴۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 09 August 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا یاری با اشاره به نحوه ادامه تحصیل دانش آموزان هنرستان‌ها اظهار کرد: این دانش آموزان می‌توانند بدون شرکت در کنکور در دانشگاه فنی حرفه ای در استان‌ها ادامه تحصیل بدهند و به راحتی جذب بازار کار شوند.

وی ادامه داد: باید نگاه جدی و عملی در استان قم به وجود بیاید تا تجهیزات کافی برای هنرستان‌های استان قم پیش از آغاز سال تحصیلی فراهم شود. امسال درخواست کردیم که 330 کامپیوتر برای هنرستان‌های استان خریداری کنیم، اما به دلیل افزایش قیمت‌ها تنها 130 کامپیوتر توانستیم بخریم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: امسال انتظار داشتیم که میزان اعتبارات پیش بینی شده برای تجهیز هنرستان‌های استان افزایش پیدا کند، اما اعتبارات امسال کمتر از سال 95 و سال 96 بود، تاکنون هیچ اعتباری برای تجهیز هنرستان‌ها در سال جاری تخصیص پیدا نکرد.

یاری، ظرفیت هنرستان‌های استان قم را محدود دانست و تصریح کرد: در استان فرهنگ سازی زیادی برای هدایت دانش آموزان به تحصیل در این مراکز صورت گرفت و شاهد افزایش اقبال دانش آموزان به تحصیل در هنرستان‌ها در قم بودیم، اما با این وجود مشکل کمبود تجهیزات را در هنرستان‌های استان داریم و اعتبارات آموزش و پرورش در این زمینه پاسخگو نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار