سخنگوی اورژانس قم:
بر اثر مسمومیت دختران دریکی از استخرهای قم، ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت که هشت نفر از آن‌ها توسط اورژانس ۱۱۵ قم به بیمارستان منتقل شدند. اورژانس قم بارها آمادگی خود را برای بازدید از وسایل امدادی و ارائه آموزش های لازم به غریق نجات ها اعلام کرده است.
کد خبر: ۶۴۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 09 August 2018

به گزارش تابناک قم، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: مسمومیت دختران در یکی از استخرهای قم با گاز کلر، 10 مصدوم برجای گذاشت که هشت تن از آنها توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

مهدی فراهانی افزود: ساعت 18:20 امروز از یکی از استخرهای قم با اورژانس مبنی بر اعلام مسمومیت تماس گرفته شد که بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی گفت: نخستین آمبولانس ظرف کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و پس از اعلام نیاز به آمبولانس های بیشتر، سه دستگاه آمبولانس دیگر نیز اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم اضافه کرد: در این حادثه 10 دختر کم سن و سال دچار گازگرفتگی محدود با گاز کلر شدند که هشت تن از آنها به بیمارستان منتقل و 2 تن نیز در محل درمان شدند.

فراهانی ادامه داد: اورژانس قم بارها آمادگی خود را برای بازدید از وسایل امدادی و ارائه آموزش های لازم به غریق نجات ها اعلام کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار