به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع)
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه روايت سخاوت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 08 August 2018

به گزارش تابناک قم،سیداحمد محمودی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: برنامه شرح فراق به این مناسبت تولید شده که روز 20 مرداد امسال به مدت 95 دقیقه از ساعت 19:25 تا 23 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بـر سخن گفتن از روی علم، تبیین معارف و حقایق مکتـب، اقامه سنت‌های حسنه و مقابله با بدعت‌ها و انحرافات تأکید دارد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر برنامه شرح فراق گفت: ماهیت افراد و جریان‌های انحرافی و تطبیق آیات قرآن بر آنها و تبیین معارف و اثبات انحراف عالم ‏نمایان وابسته بـه دربار عباسی در این برنامه تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر محورهای این برنامه می‌توان به تشویق شیعیان و دیگر مسلمانان بـه مخالفت عملی بـا بدعت‌ها و احکام بدعت‌آمیز و تأکید بـر سلامت فکری و اخلاقی معلم و مربی اشاره کرد.

محمودی عنوان کرد: کارشناسان این برنامه به حیات علمی امام جواد(ع)، پاسخگویی به شبهات و انحرافات و سیره ایشان در مواجهه با منحرفان، بدعت‌ها و راهکارها می‌پردازند.

وی تصریح کرد: اقدامات مخالفان از جمله حکومت و دشمنان در مقابله با حضرت و شهادت ایشان از دیگر مباحث مورد تأکید کارشناسان برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه گفت: این برنامه دارای محورهای روایی، گزارش مردمی، معرفی کتاب، شعرخوانی، سخن بزرگان و روضه‌خوانی است.

وی یادآور شد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، سردبیر و نویسنده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی به عنوان کارشناس این برنامه است.

محمودی از تولید برنامه روایت سخاوت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) خبر داد و افزود: این برنامه ارتقای معرفتی مخاطبان در حوزه امام‌شناسی را پیگیری می‌کند که روز 21 مرداد از ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی با اشاره به سیره تبلیغی امام جواد(ع) به عنوان محور اصلی این برنامه گفت: تبیین جایگاه، دوران و شیوه تبلیغی این امام بزرگوار رویکردی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف رفتار کریمانه با شیعیان و مدارا در برابر دشمنان، تبلیغ از راه مناظره، تبلیغ عملی علیه حکومت مأمون، پدید آوردن حوزه علمی، سازمان وکالت و اعزام نماینده به مناطق مختلف را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، سیدحمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس برنامه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار