مسئول بسیج رسانه قم:
مسئول بسیج رسانه استان قم، گفت: خبرنگاران با تلاش شبانه روزی و مجاهدت فراوان، اجازه تسلط دشمن به فضای رسانه ای کشور را نمی دهند و نقشه دشمن در این زمینه را خنثی می کنند.
کد خبر: ۶۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 07 August 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی تاجیک بیان کرد: کار خبر مصداق جهاد در جبهه خدمت به مردم است و خبرنگاران به عنوان افسران این عرصه اجازه نمی دهند فضای رسانه ای کشور تحت تاثیر جنگ روانی دشمنان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت های کار خبری در قم، گفت: همه رسانه های فعال در سطح استان، تلاش می کنند رویدادهای خبری را با سرعت و صحت مورد نظر مخاطبان منتشر کنند تا رسانه های دشمن نتوانند از این فضا سو استفاده کنند.

وی افزود: اکنون با همکاری همه مجموعه های رسانه ای استان، جبهه متعهد و تاثیرگذار اطلاع رسانی صحیح ایجاد شده است و مردم قم می توانند مطالبه ها و پیشنهادهای خود را به وسیله رسانه ها به اطلاع مسئولان برسانند.

تاجیک با اشاره به ظرفیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی برای انتشار رویدادهای خبری استان، گفت: ایرنا قم در زمینه پوشش تخصصی اخبار و رویدادهای استان بسیار دقیق عمل می کند و باید از این توانمندی برای گسترش فعالیت های رسانه ای در قم، بیش از پیش استفاده کرد.

وی همچنین بیان داشت: بسیج رسانه استان آمادگی برگزاری تورهای خبری برای خبرنگاران فعال در قم است تا آنان در چارچوب مشاهده میدانی از نزدیک با سوژه های متنوع استان، آشنا شوند.

وی ادامه داد: نزدیک شدن خبرنگاران به مردم و بیان دغدغه های آنان در رسانه ها از جمله برنامه های بسیج رسانه قم برای تقویت سطح ارتباط مردم و مسئولان در استان است که به تقویت همبستگی اجتماعی اقشار مختلف می انجامد.
3
درصد رسانه های دارای مجوز کشور متعلق به استان قم است، به گونه ای که از هشت هزار و 629 مجوز صادر شده ، 260 مجوز مربوط به قم است. از 42 خبرگزاری کشور، بیش از 15 خبرگزاری در قم دارای نمایندگی است، ضمن این که از 172 روزنامه دارای مجوز برای توزیع سراسری، حدود 10 روزنامه سراسری در قم دارای دفتر نمایندگی می باشد.

هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار