مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: انجمن‌های گردشگری به منزله بازوهای قدرتمند و توانمند میراث فرهنگی هستند.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 07 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم بیان کرد: هدف ما ایجاد یک فضای همکاری دوجانبه با انجمن‌های گردشگری است و مبنای کار را بر اصل اعتماد قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه انجمن‌ها نیز به اداره کل اعتماد دارند ادامه داد: با توجه به قوانین حاکم که موظف به رعایت آن هستیم در چارچوب‌ مقررات با انجمن‌های گردشگری همکاری متقابل خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: در خصوص نظارت بر تأسیسات گردشگری، انجمن‌ها نقش موثری خواهند داشت و ما در برنامه‌های آتی اداره کل از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

سید جواد جلالی نژاد رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم در این جلسه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن مجتمع‌های گردشگری در هنگام ارائه نرخ نامه‌های جدید و موقع تمدید پروانه‌ها، بر تأسیسات گردشگری نظارت داشت و همین امر سبب می شد تا نظارت‌ها دائمی و مستمر باشد.

وی ادامه داد: انجمن در امر نظارت بر تأسیسات گردشگری با میراث فرهنگی همکاری بسیار خوبی داشت، اما اداره کل در طول یک سال گذشته به دلیل عدم همکاری مناسب، بین انجمن و اداره کل فاصله انداختند و در نتیجه نظارت‌ها کمرنگ شد.

جلالی نژاد با مهم خواندن امر آموزش در گردشگری بیان کرد: در صدد هستیم قبل از فرایند صدور پروانه برای مجتمع‌های گردشگری، برای مدیران و اعضای آن واحد، مهارت‌ها و آموزش‌های لازم را در نظر بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار