رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: یکی از مشکلات استان قم در ورزش کبدی نداشتن مربی در سطح نخست و بین‌المللی است که این موضوع با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و برگزاری کلاس‌های مربیگری و جذب مربی امکان‌پذیر می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 07 August 2018

به گزارش تابناک قم،مسلم رشیدی بابیان اینکه ورزش کبدی در قم دارای اقبال عمومی نیست و مردم کمتر این ورزش را می‌شناسند، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های هیئت کبدی در قم استعدادیابی نوجوانان و جوانان در مدارس بوده که با همکاری دو تن از معلمان ورزش توانستیم از بین 300 نفر تعدادی را در خانه کبدی استعدادیابی کنیم.

وی با اشاره به حضور بانوان در گردهمایی‌ها و مسابقات کبدی افزود: 80 خانم کبدی کار هم‌اکنون در 5 پایگاه کبدی مختص بانوان در قم فعالیت می‌کنند که 25 نفر از این افراد جوان و مابقی بزرگ‌سال هستند.

رئیس هیئت کبدی استان ادامه داد: بانوان کبدی کار قم موفق به حضور در لیک یک شدند که یکی از برنامه‌های ما صعود به لیگ برتر بانوان است که با کمک و همیاری مسئولان به این هدف دست خواهیم یافت.

وی فعالیت جوانان و نوجوان پسر را در ورزش کبدی امیدوارانه بیان کرد و گفت: 240 پسر قمی و در تمام مقاطع سنی در این ورزش فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهند، و مهرماه سال جاری پسران قمی در لیگ برتر کبدی حضور خواهند داشت.

رشیدی افزود: پسران قمی مهرماه یا شهریورماه در مسابقات کشوری کبدی ساحلی حضور پیدا می‌کنند و قطعاً یکی از مقام‌های اول تا سوم را کسب خواهند کرد.

وی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته از دستگاه‌های مختلف افزود: یکی از مشکلات استان قم در ورزش کبدی نداشتن مربی در سطح نخست و بین‌المللی است که این موضوع با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و برگزاری کلاس‌های مربیگری و جذب مربی امکان‌پذیر خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار