معاون هماهنگ کننده سپاه قم خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از برگزاری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر استان توسط سپاه در قم خبرداد.
کد خبر: ۶۴۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 07 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، احمد بیطرفان با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت غریبانه شهید «محمود صارمی» اظهار داشت: نام این شهید بزرگوار در زمره 244 شهید خبرنگار دیگر که در طول دوران دفاع مقدس و در عرصه های گوناگون، با قدم و دوربین خود حماسه ها آفریدند، می درخشد.

وی افزود: شرح حماسه های این شهیدان والامقام که در صحنه پیکار با دشمنان اسلام و انقلاب و در میادین مین و انفجار گلوله ها و آتش سهمگین نبرد، گزارش و خبر تهیه می کردند و همچون پیام رسان عاشورا حضرت زینب(س)، پیام خون سرخ شهیدان را به نسل های بعدی منتقل می رساندند، حکایتی یادگار و ماندگار و شنیدنی از محبوبیت آنان است که باید در دیوان طلایی دوران دفاع مقدس به زیبایی هر چه تمام ثبت نمود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم تصریح کرد: امروز نیز مسئولیت خبرنگاران متعهد در انجام رسالت حرفه ای و حق طلبی و جستجوگری خود و پاسداشت آرمان های اسلام و انقلاب و بخصوص تنویر افکار عمومی و رویارویی با دشمنان در جنگ نرم، رسالتی انکارناپذیر است و در این راستا، خبرنگاران پیشقراولان و پرچم داران این عرصه محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه شایسته است در همه نهادها و دستگاه ها به یاد شهدای خبرنگار، این روز گرامی داشته شود و از فعالان این عرصه تجلیل گردد، افزود: سپاه استان قم نیز به همین مناسبت برنامه ای را باشکوهتر از سال های گذشته تدارک دیده که تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم، شهید والامقام ابراهیم رشید که با رسانه ملی همکاری داشت، از بخش های آن خواهد بود.

بیطرفان خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه 18 مرداد با سخنرانی سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و اصحاب رسانه برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار