رئیس هیئت ووشوی استان قم از برگزاری مراسم روز جهانی ووشو در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 07 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،جواد محمدزاده اظهار داشت: با توجه به نزدیکی روز جهانی ووشو که توسط فدراسیون جهانی این رشته رزمی در نظر گرفته شده مراسم روز جهانی ووشو به همت هیئت ووشوی استان قم با حضور ووشوکاران قمی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، ویژه برنامه روز جهانی ووشو روز ۳۱ مرداد در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شود و از هنرجویانی که دارای یکی از مهارت‌های مد نظر هستند خواسته شده در تمرین هماهنگی این مراسم که پنج شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۷ در خانه ووشو برگزار می‌شود حضور یابند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: مبارزه ساندا، مبارزه نمایشی، میت زدن، درگیری و دفاع شخصی، حرکات پرنده و آکروبات، دوئی لی ین، اجرای فرم‌های دست و سلاح و شکست اجسام سخت مواردی هستند که ورزشکاران این مهارت‌ها در مراسم روز جهانی ووشو در قم به اجرای آن‌ها خواهند پرداخت.

محمد زاده با اشاره به موفقیت دختران ووشوی کار قم بیان داشت: تیم منتخب بانوان سبک شائولین چوان قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شد که زهرا سادات کربلایی در وزن منهای ۲۴ کیلوگرم رده نونهالان مدال طلا را کسب کرد.

وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۴۹ نفر شرکت کننده از ۱۲ استان در دو بخش ساندا و تالو در رامسر برگزار شد و در رده سنی نوجوانان: مریم بهی در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم مدال نقره را از آن خود کرد و در رده سنی بزرگسالان شعله رئیسی در وزن منهای ۵۲ و معصومه راحت خواه در وزن منهای ۶۰ کیلو مقام سوم را از آن خود کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار