رئیس هیئت هندبال استان قم اعلام کرد ۳ هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان فراخوانده شدند.
کد خبر: ۶۴۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 06 August 2018

به گزارش تابناک قم،حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در پیش است و تیم ملی هندبال بانوان ایران قرار است پاییز امسال در این رقابت‌ها به میزبانی ژاپن به میدان برود و تمرینات این تیم آغاز شده است.

وی افزود: در تازه‌ترین فهرست اعلام شده بازیکنان تیم ملی از سوی فدراسیون هندبال برای اردوی جدید تیم ملی که از فردا در تهران برگزار می‌شود ۳ بازیکن از استان قم در فهرست ۲۵ نفره بازیکنان ملی پوش حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان تیم ملی ایران از استان قم یکی از دعوت شدگان است و نوریه عباسی و مرضیه افشاری دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای اعزام به ژاپن هستند.

محمدخانی بیان داشت: فاطمه خلیلی در ۲ دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و با وجود این که یک دروازه بان جوان است امسال برای سومین دوره متوالی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: نوریه عباسی پیش از این در مسابقات جوانان آسیا برای تیم ملی ایران بازی کرده است و مرضیه افشاری نیز سابقه حضور در مسابقات جوانان آسیا در قزاقستان و یک دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را در کارنامه خود دارد.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: الناز قاسمی بازیکن ارزشمند هندبال قم به دلیل آسیب دیدگی حضور در این اردو را از دست داده و باید ببینیم وضعیت آسیب دیدگی وی به کجا خواهد انجامید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار