سخنان صریح امام جمعه پردیسان؛
امام جمعه پردیسان با بیان اینکه مردم با ما هستند، از طلاب و روحانیت انقلابی خواسته بود در تظاهرات اعتراضی در کنار مردم باشند و نگذارند تا منافقین و دشمنان از تظاهرات و اعتراضات به حق مردم نسبت به گرانی و سوءمدیریت در کشور، سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲ 06 August 2018

به گزارش تابناک قم، سخنان صریح و انقلابی امام جمعه پردیسان در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه پردیسان، مورد توجه رسانه‌های کشور قرار گرفت.

حمایت آیت‌الله قوامیان از اعتراضات مردی و تظاهرات در اعتراض به گرانی و مدیریت کشور در اقصی نقاط کشور، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌تری داشته است.

وی در خطبه‌های نمازجمعه پردیسان گفته بود: اعتراض مردم نسبت به رکود، بیکاری، گرانی و تورم و افزایش شتابان نرخ سکه و ارز است که به حق صورت می‌گیرد.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه مردم با ما هستند، از طلاب و روحانیت انقلابی خواسته بود در کنار مردم باشند و نگذارند تا منافقین و دشمنان از تظاهرات و اعتراضات به حق مردم سوءاستفاده کنند.

صمصام‌الدین قوامیان در ادامه خطبه‌های خود در 12 مردادماه با بیان اینکه هرکس که اعتراض کرد، ضدانقلاب نیست، گفته بود: همه ما اعترض داریم، امام جمعه هم اعتراض دارد، رهبرانقلاب هم اعتراض دارند به این وضعیت. آیا ما ضدانقلابیم؟

وی افزوده بود: کسانی قدرت را در دست گرفتند که در سخنان خود، همراه اهانت به رقیب انتخاباتی، شعارهای پوچ و تهی می‌دادند، اما در عمل انحطاط و عقب‌گرد داشتند و حتی به توصیه‌ اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب به عنوان پادزهر مشکلات اقتصادی کشور عمل نکردند و نتیجه آن گرانی‌های بدون حد امروز کشور شده است.

امام جمعه پردیسان با بیان این‌که اولین نتیجه رکود بیکاری است، بیان داشته: بیکاری اولین علت برای فقر و فحشا است، دولت بایستی پاسخ دهد چرا ایجاد اشتغال نکرده، جلوی قاچاق گسترده کالا را نگرفته و تحریم‌های بانکی را برطرف نمی‌کند.

این سخنان در حالی است که هرگونه نقد و اعتراض به سیاست‌های دولت از سوی جریانات حامی دولت و همچنین برخی مخالفانِ سابق و حامیان کنونی دولت، به حرکت‌های غیرانقلابی و همسو با دشمن توصیف می‌شود!

در ادامه فیلم سخنان صریح امام جمعه پردیسان در خطبه های این هفته نمازجمعه پردیسان را مشاهده می‌کنید.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
هرکس که اعتراض کرد کافر ومنافق خبیث است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار