رئيس هیأت ووشو استان قم خبر داد
رئيس هیأت ووشو استان قم از موفقيت بانوان قمي در كسب سه مدال برنز از پيكارهاي ووشو قهرماني زنان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 05 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،جواد محمدزاده اظهار کرد: ووشوکاران قم در حالی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند که ترکیب تیم منتخب هیأت قم را ۲۳ تالوکار و سانداکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها به میزبانی هیأت ووشو استان البرز به انجام رسید، اضافه کرد: سرمربیگری این تیم را نجمه ده‌پرور بر عهده داشت و مسوولیت سرپرستی تیم نیز بر عهده خانم رفیعی بود، در مجموع این تیم با کسب سه مدال برنز عملکرد خوبی در مسابقات داشت.

رئیس هیأت ووشو استان قم اضافه کرد: سه مدال برنز تیم اعزامی هیأت ووشو قم توسط سانداکاران این رشته از مسابقات قهرمان کشور به دست آمد، مدال‌هایی که نتیجه تلاش و رقابت موفق سمیرا کلهرپور، سحر زارعی‌سینا و کوثرالسادات حسینی بود.

وی در ادامه به برگزاری استاژ و آزمون دان یک تا چهار و همچنین دوره مربیگری عملی ووشو مردان در خانه ووشو قم اشاره و ابراز کرد: تدریس این دوره را استاد فتحی‌راد از مربیان و مدرسان بسیار خوب این رشته بر عهده داشت و همین دوره استاژ و مربیگری به شکل عملی در کنار آزمون دان یک تا چهار در بخش بانوان نیز برگزار شد.

محمدزاده سپس به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات لیگ ووشو قم اشاره و عنوان کرد: این لیگ را در چهار رده سنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ووشوکاران باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ برای کسب مقام‌های برتر نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان رقابت خواهند کرد.

وی سپس به فراخوان تمرین تیم تالو قم اشاره و بیان کرد: این اردو با حضور ووشوکاران چهار رده سنی برگزار می‌شود و از تمامی مربیان و ووشوکاران بخش تالو دعوت شده روز پانزدهم مرداد ماه در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه نیروگاه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

رئیس هیأت ووشو استان قم در پایان به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری نخستین کارگاه اموزشی بدن‌سازی رشته‌های رزمی در قم اشاره و اظهار کرد: تمرین تیم‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هیأت ووشو قم از امروز در خانه ووشو برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار