مربي و سرپرست تيم بانوان هیأت ووشو استان قم خبر داد
مربي و سرپرست تيم بانوان هیأت ووشو استان قم از موفقيت اين تيم در كسب چهار مدال رنگارنگ پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 05 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،شهین رئیسی اظهار کرد: در حضور تیم‌ها و نفرات مدعی و آماده از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات، کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دستاورد خوب و ارزشمندی است که توسط دختران و بانوان پرتوان ووشو قم رقم خورد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در سبک شائولین چوان، ابراز کرد: میزبانی مسابقات را هیأت ووشو استان مازندران در شهر رامسر بر عهده داشت و تیم بانوان قم بعد از هفته‌ها تمرین و آماده‌سازی، در مجموع با کسب یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز عملکرد خوبی داشت.

مربی و سرپرست تیم بانوان هیأت ووشو استان قم افزود: تیم منتخب سبک شائولین چوان بانوان قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شد، در حالی که رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 250 ووشوکار در قالب ۱۲ تیم از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید و در رده سنی نونهالان یک نشان طلا، رده نوجوانان یک مدال نقره و رده سنی بزرگسالان دو مدال برنز در کارنامه تیم بانوان هیأت قم به ثبت رسید.

رئیسی یاد آور شد: در پیکارهای رده سنی نونهالان این دوره زهراسادات کربلایی نماینده تیم بانوان قم در وزن منهای 24 کیلوگرم بود که با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت اما در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مریم بهی با شکست در دیدار نهایی به نشان نقره بسنده کرد.

وی به مدال‌آوران قم از رقابت‌های رده سنی بزرگسالان نیز اشاره و ابراز کرد: در این رده سنی شعله رئیسی موفق به کسب مدال برنز وزن منهای 52 کیلوگرم شد، ضمن اینکه معصومه راحت‌خواه دیگر نماینده قم در وزن منهای 60 کیلوگرم با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز دست یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار