فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم مطرح کرد
فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم گفت: از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی است و این موضوع به صورت ویژه دنبال می شود.
کد خبر: ۶۳۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 05 August 2018

به گزارش تابناک قم، سردار علیرضا آقاخانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم در تالار مرکزی شهر قم با اشاره به جایگاه این شهر اظهار کرد: جایگاه قم بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای دانستن تاریخ قم باید به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شهر و مردم آن مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: مهم ترین رکن برای ایجاد امنیت، نظم است و برای پیشرفت کشور به امنیت نیاز داریم، اگر امنیت وجود داشته باشد، دستگاه‌ها می‌توانند به وظایف خودشان عمل کنند؛مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری هم ایجاد امنیت است و اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم افزود: از جمله اولویت‌های این نیرو مبارزه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی است، در استان قم موضوعات پیشگیری از جرم، امر به معروف و نهی از منکر و حل مشکلات ترافیکی را دنبال می‌کنم.

آقاخانی در پایان اجرای قانون را وظیفه نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: شهر قم پایگاه تبلیغی ائمه اطهار(ع) است و تمام تلاش خودم را می‌کنم تا فضای امنی در این شهر ایجاد شود، همچنین برای آشنایی مردم این شهر با حقوق شهروندی تلاش خواهم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار