در لیگ برتر فوتسال امید؛
مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم از شکست این تیم در دیداری تشریفاتی در لیگ برتر فوتسال امید خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 05 August 2018

به گزارش تابناک قم،مرتضی درخانی اظهار داشت: تیم فوتسال امید آپکو پارس قم که در این مرحله با نام سوهان محمد سیما در دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید شرکت کرده بود موفق شد با کسب رتبه دوم مرحله گروهی به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر فوتسال امید راه پیدا کند.

وی افزود: پنجمین و آخرین بازی تیم آپکو پارس قم روز گذشته در ساری برابر تیم پرسپولیس خوزستان برگزار شد که با برتری ۳ بر ۲ تیم خوزستانی همراه بود اما این بازی، یک بازی تشریفاتی برای هر دو تیم بود و پیش از این صعود نماینده قم به مرحله پایانی مسجل شده بود و انگیزه مسابقات گذشته نزد بازیکنان قمی وجود نداشت.

مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: تیم آپکو پارس قم در دور برگشت لیگ امید از مجموع ۵ بازی صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست شد و با توجه به امتیازاتی که در دور رفت مسابقات در رشت کسب کرده بود توانست پس از تیم شهروند ساری به مرحله نهایی راه یابد.

درخانی بیان داشت: کار در ساری هم برای تیم ما و هم سایر تیم‌های میهمان بسیار دشوار بود زیرا علاوه بر تیم‌های دیگر باید با گرما و رطوبت شدید هوا می‌جنگیدیم و این وضعیت آب و هوایی، یک مانع بزرگ بر سر راه تیم ما بود.

وی عنوان کرد: خوشحالیم که استان قم باز هم در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید نماینده دارد اما برای قهرمانی هنوز ۳ گام دیگر در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب امتیاز میزبانی، جام را از آن فوتسال قم کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار