همزمان با روز خبرنگار صورت می گیرد
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از برترین‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 05 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمدجواد محرابی با اشاره به اینکه امسال برای مراسم تجلیل از خبرنگاران برنامه ویژه ای تدارک دیده شده است، بیان کرد: مهمترین اقدام صورت گرفته برای خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم بود که جلسات برگزاری این جشنواره از ماه‌ها قبل برگزار شده و پس از اعلام فراخوان شاهد استقبال گسترده خبرنگاران استان برای شرکت در این جشنواره بودیم.

وی با اشاره به ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بیان کرد: 136 نفر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان دراین جشنواره در بخش‌های حرفه ای، موضوعی و ویژه به رقابت پرداختند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: داوری آثار ارسال شده به جشنواره توسط اساتید حوزه روزنامه نگاری شامل آقایان مختاریان، خلیلی، قاضی زاده، کتابدار و صدیقی که از نامداران این حرفه هستند انجام شده است.

وی افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 17 مرداد ماه در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

محرابی بیان کرد: در این مراسم معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قم سخنرانی خواهند کرد و جمعی از مدیران استانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دیگری نیز به مناسبت روز خبرنگار تدارک دیده شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در بخش حرفه ای این جشنواره 116 گزارش، 104 یاداشت و مقاله، 76 تیتر، 27 خبر، 69 مصاحبه، 10 طنز مکتوب، 42 صفحه آرایی، 7 کاریکاتور و 27 عکس خبری ارسال شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار