تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم با كسب عنوان نايب‌قهرماني مرحله مقدماتي به جمع چهار مدعي قهرماني مسابقات فصل جاري ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور راه يافت.
کد خبر: ۶۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 04 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، فوتسال استان قم همانند دوره قبل دو تیم در مرحله گروهی رقابت‌های سال 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور داشت و با پایان بازی‌های این مرحله، یکی از آنها به دور بعد صعود کرد و دیگر نماینده قم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم‌های سوهان محمدسیما قم و انصار آرش نوین نمایندگان قم در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران بودند که با دو عملکرد متفاوت، تیم سوهان محمدسیما قم با کسب نتایج موفق به مرحله نهایی رسید و تیم انصار از صعود بازماند.

در گروه نخست این بازی‌ها که دیدارهای دور برگشت آن در مشهد مقدس برگزار شد، تیم انصار آرش نوین در جمع پنج تیم حاضر در این گروه مجموعا هشت بازی انجام داد و با یک برد، یک تساوی، 6 باخت، 15 گل زده، 31 گل خورده و کسب تنها چهار امتیاز به عنوان آخرین تیم گروه به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

اما در گروه دوم که بازی‌های نیم‌فصل دوم مرحله گروهی آن به میزبانی شهر ساری و تیم شهروند به انجام رسید، فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما به سرمربیگری سیدوحید غیاثی به مصاف حریفان رفتند و در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با کسب پنج برد، سه تساوی، دو باخت، 26 گل زده، 20 گل خورده و 18 امتیاز همراه با تیم شهروند ساری جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

در پایان رقابت 6 تیم حاضر در گروه نخست، تیم شهروند ساری با کسب 24 امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم سوهان محمدسیما قم با کسب 18 امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند، در حالی که تیم‌های فرش‌آراء مشهد با 17 امتیاز و مقاومت تهران با 15 امتیاز تیم‌های صعود کننده از گروه دوم هستند و این چهار تیم قهرمان فصل 1397 لیگ برتر امید ایران را مشخص می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار