دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۹ مدال دو و میدانی کاران قم در لیگ پیشتازان و نونهالان منطه ۲ کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 04 August 2018

دبیر هیئت دو و میدانی قم به مهر خبر داد؛
کسب ۹ مدال دو و میدانی کاران قم در لیگ پیشتازان و نونهالان
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۹ مدال دو و میدانی کاران قم در لیگ پیشتازان و نونهالان منطه ۲ کشور خبر داد.

به گزارش تابناک قم،محمد رضا اسحاقی اظهار داشت: دو و میدانی استان قم از ابتدای امسال تاکنون توانسته در رویدادهای مختلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری کسب کند و این موفقیت حاصل سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه و هدایت استعدادها در مسیر صحیح است.

وی افزود: تیم دو و میدانی نونهالان و پیشتازان پسر قم روز جمعه در مرحله اول لیگ دو و میدانی پیشتازان منطقه ۲ کشور در تهران حضور پیدا کرد و توانست صاحب ۹ مدال رنگارنگ شود و مقام سوم تیمی این مرحله را کسب کند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در این مسابقات امیر مقدمی در ۴۰۰ متر به مقام قهرمانی بخش پیشتازان رسید و صاحب طلا شد و پوریا حسنی دیگر دونده طلایی قم بود که در همین ماده و در رده سنی نونهالان طلا گرفت.

اسحاقی بیان داشت: در مسابقات ۱۰۰ متر پیشتازان، علی ئیلاد مدال نقره را به دست آورد و تیم رله امدادی استان قم نیز توانست همین مدال را کسب کند تا سهم قم در این رقابت‌ها ۲ مدال نقره باشد.

وی عنوان کرد: همچنین مهرداد مقدم در ۱۰۰ متر نونهالان، محمد عابدینی در پرتاب وزنه پیشتازان، محمد معین قربانی در پرتاب وزنه نونهالان، علیرضا اسحاقی در پرتاب نیزه نونهالان و امیر حسین حضرتی در پرش طول پیشتازان صاحب مدال برنز شدند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: پیش از این در مسابقات بخش دختران، زهرا صفایی در ۱۰۰ متر با مانع مدال نقره کسب کرده بودند و فاطمه سلیمانی در ۱۰۰ متر مانع، فاطمه حیاتی در ۱۰۰ متر و فاطمه سادات حسینی در پرتاب وزنه برنز کسب کرده بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار